Η Mitsubishi Electric είναι χορηγός του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Giffoni 2023

Το βλέμμα πάντα στραμμένο στο μέλλον είναι η δέσμευση και η υπόσχεση του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Γκιφόνι το οποίο για τη διοργάνωση του 2023, που έχει προγραμματιστεί από τις 20 έως τις 29 Ιουλίου, μπορεί επίσης να υπολογίζει στη χορηγία της Mitsubishi Electric.
.Το Φεστιβάλ γεννήθηκε το 1971 από μια ιδέα του 18χρονου τότε Claudio Gubitosi, ο οποίος εξακολουθεί να είναι διευθυντής του μέχρι σήμερα. Πρωταγωνιστές και κριτές της διοργάνωσης είναι παιδιά και νέοι από όλη την Ιταλία και τον κόσμο. Έργο τους είναι να δουν τις ταινίες του διαγωνισμού και να συζητήσουν με σκηνοθέτες, συγγραφείς και ερμηνευτές, πριν κληθούν να επιλέξουν τον νικητή.
Από το μοίρασμα κοινών αξιών και στόχων πηγάζει η συνεργασία μεταξύ της ιαπωνικής εταιρείας και της εκδήλωσης που ήδη το 2017 συνεργάστηκαν για το κλίμα της Giffoni Multimedia Valley. Η Κοιλάδα Πολυμέσων αποτελεί τη φυσική επέκταση της εμπειρίας του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Giffoni και είναι μια ιδέα έργου που ανταποκρίνεται στην ανάγκη διεύρυνσης, ανάπτυξης και άρθρωσης των δραστηριοτήτων του GFF. Το συγκρότημα περιλαμβάνει τον μεγαλύτερο δημιουργικό πόλο της Νότιας Ιταλίας στην υπηρεσία του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Giffoni με οπτικοακουστικές παραγωγές, εργαστήρια και χώρους για νέους, αίθουσες προβολών και μια αρένα για μεγάλες εκδηλώσεις.
Η Κοιλάδα Πολυμέσων Giffoni αποτελεί τη φυσική επέκταση της εμπειρίας του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Giffoni και είναι μια ιδέα έργου που ανταποκρίνεται στην ανάγκη διεύρυνσης, ανάπτυξης και άρθρωσης των δραστηριοτήτων του GFF.
Για τις εγκαταστάσεις του Giffoni, η Mitsubishi Electric εγκατέστησε ένα προσαρμοσμένο σύστημα κλιματισμού τύπου VRF με θερμορύθμιση ζώνης για βελτιωμένη διαχείριση της εσωτερικής άνεσης και έλεγχο της κατανάλωσης ενέργειας.
"Το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Giffoni αποτελεί για εμάς μια θαυμάσια ευκαιρία να συναντήσουμε νέα ταλέντα, για σημαντικά θέματα όπως το μέλλον, η βιωσιμότητα και η προστασία του περιβάλλοντος. Είναι απαραίτητο για τα αγόρια και τα κορίτσια να κατανοήσουν την ανάγκη να μειώσουν τις περιβαλλοντικές τους επιπτώσεις και να δεσμευτούν για το αύριο τους", δήλωσε ο Stefano Negri, Διευθυντής Μάρκετινγκ του τμήματος κλιματισμού της Mitsubishi Electric. "Από τη σκηνή του kermesse θέλουμε να στείλουμε ένα μήνυμα στις νέες γενιές. Με καθημερινές ενέργειες και με όλο και πιο συνειδητές επιλογές είναι δυνατόν, για παράδειγμα, να συμβάλλουμε στη μείωση της παρουσίας λεπτών σωματιδίων στον αέρα, να μετριάσουμε τη ρύπανση, να καταπολεμήσουμε την άνοδο της θερμοκρασίας και να περιορίσουμε τις επιπτώσεις στο οικοσύστημα και τη βιοποικιλότητα στις αστικές περιοχές".
"Η Giffoni και η Mitsubishi Electric έχουν ένα κοινό όραμα που προβάλλεται στο μέλλον. Η Giffoni το κάνει αυτό προσεγγίζοντας τους νέους, ανοίγοντας τις πόρτες της στις νεότερες γενιές που είναι οι κύριοι πρωταγωνιστές των δραστηριοτήτων μας, ακούγοντας τις ανάγκες τους. Η Mitsubishi Electric κάνει το ίδιο με την τεχνολογία, επιταχύνοντας την καινοτομία και τις διαδικασίες ανάπτυξης, πάντα στο όνομα της βιωσιμότητας με τη δέσμευση να δημιουργήσουμε ένα καλύτερο μέλλον". δήλωσε ο Jacopo Gubitosi, γενικός διευθυντής της Giffoni.
.